CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 19 januari 2009

åh fy fan!

Igår fick jag lite "återfall" jag och mitt ex har haft en väldigt nära men dålig relation ett och ett halvt år sen vi gjorde slut. Men någon vecka innan jul fick jag nog. Jag visste ju att jag bara mådde sämre av honom. Har inte hört va mig sen dess, han har inte heller hört av sig.
Men igår så blev jag typ stenhög och skickade ett askonstigt sms till honom, så stängde han av telefon, så skickade jag två flumm sms till.. Sen skickade jag att inte fatta va fan jag höll på med osv.
Herregud va jag ångrar mig nu asså. jag hade ju kunnat lagt ner efter det första smset, men nej nej. Åh vilken idiot jag är!!

gick och la mig halv elva ochvaknade 3 och va aspigg. KUL! men jag somnar nog om snart.. hoppas jag

2 kommentarer:

megat sa...

Hi!! Your blog are very nice and more info. I hope follow my blog and please click my google ads.

My way or the highway! sa...

Ja, det e väl jobbigt att vakna mitt i natten o inte kunna somna om.
Jag somnade 11 imorse o vaknade 13...jag e så trött!!!!!

En fråga:
Hur lägger jag in "Kontakt" med min mail på min sida som klickbar så man kommer direkt till hotmail?
Vad lägger man in det som?
Tack =)