CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 25 januari 2009

orkeslös

Jag orkar verkligen ingenting. Mer än att ligga i sängen och glo på tv:n, fast jag inte fattar vad de säger. Kan inte hänga med någonting.

Skulle på min bästa väns 25års fest igår. Jag orkade inte. Jag bara orkade inte. Total omöjlighet att ta sig upp ur sängen och faktiskt göra nåt. Kravla mig till badkaret igår kväll. Det var nog så ansträngande. Helt sjukt.

Ska på fasters födelsedagsfika snart också. Bara ett litet problem. Jag orkar inte. Jag orkar inte med alla människor. Jag pallar inte. Vi har en STOR släkt och det kommer säkert vara 20 pers där. Men å andra sidan så måste jag verkligen komma upp ur sängen. Men jag har egentligen ingen lust med det.

9 kommentarer:

My way or the highway! sa...

Jag vet hur det känns, man orkar ingenting.
Jag e glad att jag skaffade vovve för nu måste jag verkligen dra mig upp några ggr om dagen o gå ut.
Det va jobbigt i början men kroppen vänjer sig, sen går det på rutin.
Hitta en hobby, nåt som drar igång dig.
Det kan hjälpa ibland.

Anonym sa...

Jag vet exakt hur det känns :(
Usch, sen all extra ångest för man inte dyker upp och ler här och där...

Hoppas du mår bättre nu iaf :)

Anonym sa...

Vet precis hur du känner dig :(

Linn sa...

Försök dig på lite DBT och "handla tvärt emot känslan" av trötthet. Det brukar jag försöka göra när jag känner mig sådär låst som om jag inte klarar av någonting. Ibland funkar det, ibland inte. Hoppas du piggnar till snart. <333

Bloggullet sa...

Jag känner igen mig i det du berättar, om att inte orka. Försökte lägga till mig som bloggföljare på din blogg, det fungerade inte. Kanske är det något krångel.
Kramar

Anonym sa...

Heej 0=) Jag vill följa någaon annas pro ana blogg och du är den jag kan relatera till mest av alla bloggar. hoppas du skriver mer. stor kram.

Frida sa...

Hoppas födelsedagsfikat blev bra till slut trots allt! Glad påsk

My way or the highway! sa...

Vi är några som ska ha en träff i kristianstad nu i maj.
Om intresse finns (och du bor i närheten) så kan du kontakta mig via min blogg eller msn/mail som du finner i bloggen.
Hoppas allt är bra förresten, long time no see...

Lina sa...

Vet precis hur det är.. och hur grininga alla blir och bara tycker man är lat och tråkig :/