CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 20 januari 2009

typ varning eller nåt

Jag tröttnade på att äta lergigan. Vet inte varför, fick en ny sömntablett som är mycket starkare än den förra, så jag kände att jag inte behövde komletera med Lergigan. Och vet ni? på två veckor har jag gått ner 2.5 kg utan problem. Jag brukar inte ha problem med att gå ner i vikt, så jag har bara inte fattat va fan det är för fel på min kropp!

Så nu kommer jag i mina gamla jeans, tröjorna sitter mycket bättre och min fina gröna klänning sitter MYCKET bättre!

Jag är ganska glad! Men sen blir det litium och då lär jag väl gå upp 100 kg.. Men jag har inte gått upp av någon annan medicin förutom lergiganet, trots att viktökning har vart en mycket vanlig biverkning. Jag har lite självdiceplin i alla fall. Hoppas att jag klarar det genom Litiumet också!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tar Lergigan. Kanske ska testa att låta bli dom ett tag ...

Jag gick upp i vikt av Lithium, men jag känner flera som inte gjort det :)

My way or the highway! sa...

Min fd sambo äter ju Lithium.
Lithium binder vätska lättare i kroppen så undvik salt så mkt det går, och drick inte alkohol om du kan undvika.
Drick mkt vatten om dagarna så rensar du kroppen.
Tänk på vad du äter o hur mkt du äter, rör på dig så blir allt säket jätte bra.

Anonym sa...

Jag äter Lithium.. Det du ska tänka på extra mycket är att undvika kalorihaltiga drycker.. Annars har jag inte gått upp så mycket. Hellre lite mer fett än att må dåligt..